LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Aralık 2010 Cumartesi

Şeker hamurundan pasta:))

Merhaba Arkadaşlar

Bu Hafta benim için baya yoğundu. Oğlumun doğum günü vardı, annemim doktor işleri baya koşturduk.Yemek konulu blog sahibi arkadaşlar, sayfalarınızı gezerken beni o kadar özendirdinizki bir gaflete düşüp oğluma şeker hamurundan bir pasta yapmaya karar verdim.Amann ne zor işmiş valla öldüm bir daha denemekmiiiii. Kaç gün evvelinden başladım şeker hamurundan figürleri çıkarmaya, kaç kere bozdum yaptım, hamur kıvama gelmez, boyalar heryere bulaşır, kekin boyutu çok büyük olduğu için kırk saat kesemedik en sonunda üst keki ayırıken ikiye bölüp ayırdık.Heee nasıl gülüyorsunuz değilmi şimdi:))))))valla bende kendime güldüm çok komik bir haldeydim çünkü.Sizin için tabii çoçuk oyuncağı .Hayatımda ilk defa böyle bir pasta denedim.O gün sabah 4.00 yattım tabi benim çalar saatim :)) yani oğlum 7:00 kalktığı için mahvoldum.Yani arkadaşlar en iyisi işi sizin gibi profosyenelerin eline bırakmak.Özellikle sizden af dileyerek bu pastayı yayınlıyorum ilk ve son:)) Bu kadar uğraşdım sonunda derme çatma bir pasta çıktı ortaya.Neyse tabii içimiz rahat etmedi pastaneden başka bir pasta söyledik.Neyse allahdan pastanın içi güzeldi.Gelen tüm arkadaşlar emeğime saygı gösterip bu pastadan yemek istedi onlara ayrıca teşekkürler.Sonuç olarak çok zor bir iş.Bunlarla uğraşan ve harika pastalar ve lezzetler ortaya çıkaran tüm arkadaşların elline sağlık çok zor bir iş size saygı duyuyorum.



Yapım aşaması:))) Öldümm


son dakkada oğlum magapaganın kolunu koparmış:))

Buda spiderman oğlum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder