LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ekim 2010 Pazar

Salonumun yeni dekoruuu


Salonumdaki duvarım için uzun zamandır bir tablo arıyordum.Ama bir türlü içime sinen birşey bulamamışdım.Neyse, internete gezinirken birden (şu anda çok moda olan) duvar stickerl`lar dikkatimi çekti.Rengarek,farklı şekillerde harika şeyler vardı.Birini çok beğendim hemen iki renklisini sipariş ettim.Geldi gelmesine ama çok kolay degildi bunu uygulamak cünkü stickeri şerit halinde yoluyorlar, o şekildede uyguluyabilirsiniz ama duvar biraz genişse onları tek tek kesip şekil vermeniz gerekiyor.Birde direk yapıştırılmıyor.Spatula yardımı ile yapıyorsunuz.İnanırmısınız yaaa tam 3 gün uğraşdım.Hee ama sonunda başardım.Fenada olmadı bakın.
O kadar hoşuma gittiki,tabloyu boşuna aramışım.Düşünsenize istediğim tablo soyutu genelde, onlarda enaz 250 den başlıyordu.Düşünsenize ben bunu tam 25 Ytl mal ettim.Bana görede harika oldu.Size fikir verir diye paylaşmak istedim.Sizcede daha güzel olmamış mı?



BUDA BENIMKII


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder